חסידי ישוע רצחו יהודים

מדוע חסידיו של ישוע טבחו ביהודים כל עוד הייתה להם אפשרות

נכון! רבים הם ה"נוצרים" ששנאו ורדפו את העם היהודי ואחרים אשמים ברוח אנטישמית מכוערת ששמה ללעג את אותה אמונה שהם לכאורה מודים בה (האמונה בישוע), אך לא כל מי שנולד נוצרי הוא בהכרח תלמידו או חסידו של ישוע. זהו מצב טרגי ומגונה, אבל התמונה גדולה בהרבה ממה שאתה יודע! המונים של נוצרים שהם מאמינים אמיתיים בישוע – גם בימינו וגם לאורך ההיסטוריה – אהבו את העם היהודי, עזרו לו, תמכו בו, התפללו עבורו והגנו עליו, ובכך הפגינו את האמת שבאמונה שהם מודים בה. אך חשוב לזכור כמו כן, כי ש גם שנאה יהודית היסטורית כלפי ישוע ותלמידיו, כולל רדיפות אלימות. בעיות רבות נוצרו מסיבות פוליטיות יותר מאשר דתיות. מכאן שהעובדות אינן פשוטות כפי שנדמה לנו לעיתים.
יתר על כך, הברית החדשה הורתה לנוצרים לתרום כסף ליהודים (האיגרת הראשונה לקורינתיים פרק ט"ז).
לזכור שהיהודים כעם הם העם הנבחר של אלוהים אפילו שדחו את המשיח (האיגרת אל הרומים פרק ט).
לשמור להגן ולדאוג ליהודים (הבשורה על פי מתי פרק כ"ה).
וכמובן להתפלל עבור העם היהודי.
אדם ששפתיו טוענות כי הוא מאמין בישוע כמשיח, אם גם ליבו מאמין כך, לא יכול שלא בו זמנית להאמין במה שישוע לימד על היהודים ומקומם בתוכניתו של אלוהים. ישוע עצמו אמר שתלמידיו האמיתיים הם אלו שלא רק שומעים, אלא גם עושים.
חשוב לזכור גם שישוע היה יהודי וכל חסידיו הראשונים היו יהדים למשך עשרת שנים. הנצרות כדת קמה רק מאות שנים אחר כך בעקבות מנעים פוליטיים ושלטוניים שהביאו אח"כ גם לרדיפה הקשה של העם שלנו בפי מי שטען להיות "נוצרי" או מאמין בישוע אבל שכלל לא היה קשר בין מעשיהם לדבריו ישוע.
אולי גם יעניין אותך: