מדוע שאדם ממוצע יאמין שהדרך שלכם היא הדרך הנכונה?

כל כך הרבה אמונות יש בעולם, כל כך הרבה דתות וכתות, מדוע שאדם ממוצע ידע שהדרך שלכם היא הדרך הנכונה, איך אתם בכלל יכולים להוכיח שיש אלהים או ישות עליונה ושהיא לא הומצעה על ידי בורים לפני עידן המדע והתגליות ונשמרה מטעמי נוחות. יש כמוכם עוד מיליונים עם שרטונים מושקעים, נואמים רהוטים, אנשים שטוענים כי עברו חויה רוחנית כזו או אחרת וגילו שהאל רוצה סדר עלמי חדש, איך נוכל לדעת שאתם, קבוצה של אלפים בודדים, יודעים יותר טוב מהרבנים והכמרים מה אלוהים רוצה, יודעים יותר טוב מהמדענים האתאיסטים מה נכון

ראשית, אנחנו לא "אלפים בודדים", ישנם מיליוני בני אדם ברחבי העולם, מרקעים שונים, תרבויות שונות וגזעים שונים, שנכנסו למערכת יחסים עם בורא העולם תודות לאמונתם במשיח היהודי, ישוע!

אנחנו לא מאמינים שדת יכולה להביא מישהו לגלות את אלוהים.
הרעיון הזה שאנחנו יכולים להלביש על אלוהים את התרבות שלנו ואת המעשים שאנחנו ממציאים ובכך לגלות או לרצות אותו, היא מגוכחת, אבסורדית ומפגינה חוסר בגרות רוחנית. מדוע שאלוהים יתעניין בטקסים של דת כלשהי?

ישוע אמר שאין אף מעשה דרכו אנחנו יכולים לגלות את אלוהים, שזה לא קשור לצורה בה אנחנו מתלבשים או למה שאנחנו מכניסים לפה. ישוע אמר שמדובר בלב שלנו, וביחס שלנו אל בני אדם מסביבנו, לא רק למצליחים ולחשובים, ולא רק לאהובים עלינו, ולא רק ליהודים. ישוע טען שעלינו לאהוב גם את הגויים, גם את אלו ששונאים אותנו וגם את אלו שהחברה דחתה. באהבתו, ישוע פתח לנו דלת אל אלוהים.

לגבי מדע, אנחנו לא חושבים שאמונה ומדע סותרים אחד את השני, להיפך! תוכל להרחיב על כך במאמרים הבאים:
האם המדע תומך או שולל קיומו של אלוהים?
מדע כיום מציע ראיות לקיומו של אלוהים.

תוכל להמשיך ולקרוא לעומק בקטגוריות הבאות:

1. אמונה באור המדע.
2. סוגיות החיים.

כמו כן נמליץ על ספרו החדש של פרופסור פוטרמן ממכון ויצמן למדע – "מדע ואמונה – הילכו השנים יחדיו" (הוא פרופסור לביוכימיה, יהודי משיחי כמונו).

אולי גם יעניין אותך: